75 jaar ervaring
Deze kennis delen we graag!
Eigen drukkerij
De grootste van Europa
600.000 tevreden klanten
Word jij een van hen?
011 559 009 Ma-Vr 08.30 - 17.00
Wij helpen je graag!

FAQ - Verzending

  • Kan ik mijn bestelling eerder ontvangen dan op de website staat vermeld?
    Nee, over het algemeen is het niet mogelijk om je bestelling eerder te ontvangen dan op de website staat vermeld. Maar in sommige gevallen, wanneer je een strakke deadline hebt, kunnen we tegen geringe meerkosten een snellere levering aanvragen. Neem contact met ons op als je geïnteresseerd bent in deze service.
  • Waar kan ik de leverdatum vinden?
    De leverdatum wordt vermeld op de productpagina voordat je een bestelling plaatst. Na het plaatsen van een bestelling vind je de leverdatum in de bevestigingsmail en in je persoonlijke account. Houd er rekening mee dat de leverdatum per artikel en per opdruktechniek kan verschillen.
  • Ontvang ik een trackingnummer?
    Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met meer informatie over de levering van de artikelen. Afhankelijk van de leverancier van het artikel ontvang je een trackingnummer.
  • Wat moet ik doen als ik geen trackingnummer heb ontvangen?
    Bij bepaalde zendingen kan het voorkomen dat er geen trackingnummer beschikbaar is. Als dit het geval is, neem dan contact op met je contactpersoon om de laatste leveringsstatus te controleren.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Verzendkosten zijn gratis voor alle orders boven de €500,00. Bij orders onder dit bedrag zal €12,95 in rekening gebracht worden.

FAQ - Mijn Account

  • Waar vind ik de status van mijn bestelling?
    De status van je bestelling vind je in je persoonlijke account. Als je geen account hebt, ontvang je alleen de belangrijkste updates via e-mail.
  • Hoe kan ik een herhaalorder plaatsen?
    Je kan een herhaalorder plaatsen via je persoonlijke account. Ga naar het besteloverzicht en selecteer de bestelling die je opnieuw wilt bestellen. Wanneer je in het scherm van de ordergegevens bent, is er een knop om opnieuw te bestellen. Wanneer je nog geen account hebt, kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling.
  • Hoe kan ik mijn accountgegevens bijwerken?
    Het is mogelijk om je gegevens bij te werken via jouw persoonlijke account. Sommige gegevens, zoals je klantnummer en bedrijfsgegevens, kunnen niet worden gewijzigd. Indien je bovenstaande gegevens wilt wijzigen, kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
    Ga naar de login pagina van je persoonlijke account en klik op 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt vervolgens een e-mail van ons met het verzoek om een nieuw wachtwoord in te stellen.

FAQ - Drukproeven

  • Krijg ik een drukproef?
    Ja, als je eenmaal een bestelling hebt geplaatst, ontvang je altijd een gratis digitale drukproef gemaakt door een professional.
  • Is de Logo Tool hetzelfde als een drukproef?
    De Logo Tool is een voorbeeldtool om inzicht te geven in hoe een item eruit kan zien met jouw logo. Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je altijd een gratis digitale drukproef gemaakt door een professional. De drukproef komt nog meer overeen met het eindresultaat.
  • Wanneer ontvang ik mijn drukproef?
    Je ontvangt de drukproef binnen één werkdag na het plaatsen van je bestelling.
  • Welk bestandsformaat moet mijn logo hebben?
    Om de beste drukkwaliteit te garanderen is er een gevectoriseerd logobestand nodig. Dit kan een Ai (Illustrator), PSD (PhotoShop), EPS of SVG zijn. Als je dit bestandstype niet hebt, kun je altijd een PNG- of JPG-bestand van je opdruk sturen in de hoogste kwaliteit/grootte die je beschikbaar hebt.
  • Hoe moet ik mijn logo- of opdrukbestand(en) aanleveren?
    Je kan je logo- of opdrukbestanden uploaden in de winkelmand tijdens het bestellen of je kunt ze opsturen naar support@igopromo.be.

FAQ - Samples

  • Kan ik een sample met opdruk krijgen?
    Nee, samples worden altijd zonder opdruk verzonden.
  • Hoe kan ik een (gratis) sample aanvragen?
    Voordat je een bestelling plaatst, heb je de mogelijkheid om een sample aan te vragen wat binnen een paar werkdagen bij je wordt bezorgd. Het sample is gratis wanneer de totale waarde van de aangevraagde samples onder de € 5,- blijft, of wanneer je binnen 14 werkdagen een bestelling van het product plaatst. Let op! Gratis samples worden niet uitgeleverd aan particulieren. Ook kunnen meerdere sample bestellingen worden gezien als één grote sample bestelling en om deze reden worden gefactureerd. We behouden het recht om geen samples uit te leveren aan klanten die misbruik maken van de gratis sample regeling.
  • Kan ik mijn samples terugsturen?
    Nee, het is niet mogelijk om samples terug te sturen.

FAQ - Order

  • Kan ik een betere prijs krijgen?
    De prijzen zoals weergegeven op de website zijn leidend. Wanneer je een bestelling plaatst die de hoogste staffelkorting overschrijdt, kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling voor een offerte op maat.
  • Hoe kan ik zien of het artikel op voorraad is?
    De voorraad van een artikel vind je op de productpagina van het artikel. Een Groene stip geeft aan dat het artikel op voorraad is, een Oranje stip geeft aan dat het artikel tijdelijk niet op voorraad is maar later weer op voorraad komt en een Rode stip geeft aan dat het artikel niet op voorraad is en op dit moment niet besteld kan worden.
  • Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
    De minimale bestelhoeveelheid verschilt per product. Je kunt een filter instellen op de productcategorie/overzichtspagina's of de minimale bestelhoeveelheid zien op de individuele productpagina('s). Het is niet mogelijk om onder de minimale bestelhoeveelheid te bestellen.
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    IGO biedt verschillende betaalmogelijkheden aan. Naast achteraf betalen, wat alleen beschikbaar is voor zakelijke klanten, heb je de mogelijkheid om te betalen met Credit card, Bancontact en Paypal.
  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?
    In het algemeen accepteren we geen retourzendingen die niet vooraf bij ons zijn aangemeld. Neem daarom eerst contact op met onze verkoopafdeling voordat je een pakket aan ons retour stuurt. We doen ons uiterste best om samen tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Let wel op dat samples niet teruggestuurd kunnen worden.

FAQ - Bedrukking

  • Welke bedrukking raden jullie aan?
    De opdruk die wordt aanbevolen hangt af van het type product, jouw logo en de gelegenheid waarvoor je het product nodig hebt. Daarom is het niet mogelijk om voor iedereen dezelfde opdruk aan te bevelen. Heb je een persoonlijk advies nodig over de bedrukking van jouw artikelen, neem dan contact op met onze verkoopafdeling via sales@igopromo.be.
  • Welke opdrukmethodes kan ik kiezen?
    Op elke productpagina heb je de mogelijkheid om de opdrukmethoden te selecteren die beschikbaar zijn op het artikel. Bepaalde opdrukmethoden kunnen alleen op specifieke locaties worden geselecteerd. Houd hier rekening mee tijdens het bestelproces.
  • Hoe kan ik het verschil zien tussen twee opdrukmethoden?
    Nadat je een opdruklocatie hebt geselecteerd, kun je op de oranje regel 'meer informatie' klikken om een gedetailleerde uitleg te krijgen van elke opdrukmethode die op het artikel beschikbaar is. Deze informatie kan je helpen om de verschillen tussen elke opdruktechniek te identificeren.
    Na het selecteren van een opdruklocatie kun je op de oranje
    regel 'meer informatie' klikken om een gedetailleerde uitleg te krijgen van alle opdrukmethoden die op het artikel beschikbaar zijn. Deze informatie kan helpen om de verschillen tussen de opdrukmethoden te herkennen.
  • Kunnen jullie mijn logo in een andere kleur printen?
    Wij kunnen jouw logo in vrijwel elke kleur printen. Het enige wat je moet doen, is ons een Ai- of PhotoShop-bestand van jouw logo aanleveren. Met deze bestandstypen kunnen we garanderen dat het veranderen van de kleur precies gaat zoals gevraagd.
  • Wat is de maximale bedrukkingsgrootte?
    De maximale bedrukkingsgrootte verschilt per artikel en per opdrukmethode. Dit komt doordat de drukmachines een maximaal oppervlak hebben wat bedrukt kan worden. Bij het selecteren van een opdruk op de website wordt de maximale bedrukkingsgrootte in millimeters aangegeven.

FAQ - Offertes

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen?
    Je kan een offerte aanvragen van één of meerdere artikelen door naar het specifieke product te gaan en dit te configureren zoals je het wil hebben. Vervolgens klik je op de knop "offerte aanvragen" en wordt het product toegevoegd aan jouw offerteoverzicht. In de volgende stap kun je jouw gegevens invullen en de offerteaanvraag versturen.
    Het is ook mogelijk om een offerte aan te vragen via onze verkoopafdeling. Je kan contact opnemen met onze verkoopafdeling via sales@igopromo.be.

FAQ - Overige

  • Kan ik een catalogus aanvragen?
    Je kunt een (digitale) catalogus aanvragen door het formulier op deze pagina in te vullen.
  • Wat zijn PMS-kleuren?
    De afkorting PMS staat voor Pantone Matching System en is een universeel kleurenpalet dat bestaat uit 1500 voorgemengde kleuren. Deze kleuren hebben allemaal een unieke PMS kleurcode. Doordat het een vast kleurenpalet is, heb je altijd zekerheid over de juiste kleur.

    Je kunt de PMS-kleur bepalen met behulp van een kleurenwaaier, bijvoorbeeld de online kleurenwaaier die Pantone beschikbaar heeft gesteld. Als je geen PMS-kleur kunt vinden die bij jouw logo past, kun je ook een online converter proberen. Deze converters geven je aanbevelingen voor een PMS-kleur op basis van de invoer van een HEX- of CMYK-kleur.
  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
    Je order wordt met de grootste zorg behandeld. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het eindresultaat, neem dan contact met ons op via sales@igopromo.be of 011 559 009. In overleg wordt gezocht naar een passende oplossing. Want als jij niet tevreden bent, dan zijn wij het ook niet! We doen daarom altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat alles naar wens is. Lees voor meer informatie onze Algemene Verkoopvoorwaarden.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag.

011 559 009
Ma-Vr 08.30 - 17.00

  • Snelle en correcte afhandeling! Mooi resultaat. VZW SKB Neerpelt/Helibel
    23 Feb 2024
  • Snelle levertijd. Wel zelf je aanvraag ook opvolgen zeker als het snel moet gaan. Lieve
    22 Feb 2024
  • Snel en persoonlijk geholpen. De bestelling na het plaatsen nog mogen aanpassen. Heleen Verlinden
    22 Feb 2024
  • de bestelling van parker pennen verliep helemaal goed. Bridgeboetiek VZW
    21 Feb 2024
  • Snel en vlot geleverd! Stad Kortrijk - Attia Diwan Al
    21 Feb 2024
Klantwaardering: 4.2 - 3.084 beoordelingen

Informatie over cookies

IGO Promo maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om jou een persoonlijke winkelervaring te geven. De standaard cookies zorgen ervoor dat jij een goede ervaring hebt op onze website.

Jij kunt kiezen om persoonlijke cookies te accepteren of te weigeren. Door deze te accepteren kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag volgen en gepersonaliseerde content laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Ik ga akkoord