75 jaar ervaring
Deze kennis delen we graag!
Eigen drukkerij
De grootste van Europa
600.000 tevreden klanten
Word jij een van hen?
011 559 009 Ma-Vr 08.30 - 16.30
Wij helpen je graag!

FAQ - Verzending

FAQ - Mijn Account

  • Waar vind ik de status van mijn bestelling?
    De status van je bestelling vind je in je persoonlijke account. Als je geen account hebt, ontvang je alleen de belangrijkste updates via e-mail.
  • Hoe kan ik een herhaalorder plaatsen?
    Je kan een herhaalorder plaatsen via je persoonlijke account. Ga naar het besteloverzicht en selecteer de bestelling die je opnieuw wilt bestellen. Wanneer je in het scherm van de ordergegevens bent, is er een knop om opnieuw te bestellen. Wanneer je nog geen account hebt, kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling.
  • Hoe kan ik mijn accountgegevens bijwerken?
    Het is mogelijk om je gegevens bij te werken via jouw persoonlijke account. Sommige gegevens, zoals je klantnummer en bedrijfsgegevens, kunnen niet worden gewijzigd. Indien je bovenstaande gegevens wilt wijzigen, kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
    Ga naar de login pagina van je persoonlijke account en klik op 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt vervolgens een e-mail van ons met het verzoek om een nieuw wachtwoord in te stellen.

FAQ - Drukproeven

FAQ - Samples

  • Kan ik een sample met opdruk krijgen?
    Nee, samples worden altijd zonder opdruk verzonden.
  • Hoe kan ik een (gratis) sample aanvragen?
    Voordat je een bestelling plaatst, heb je de mogelijkheid om een sample aan te vragen wat binnen een paar werkdagen bij je wordt bezorgd. Het sample is gratis wanneer de totale waarde van de aangevraagde samples onder de € 5,- blijft, of wanneer je binnen 14 werkdagen een bestelling van het product plaatst. Let op! Gratis samples worden niet uitgeleverd aan particulieren. Ook kunnen meerdere sample bestellingen worden gezien als één grote sample bestelling en om deze reden worden gefactureerd. We behouden het recht om geen samples uit te leveren aan klanten die misbruik maken van de gratis sample regeling.
  • Kan ik mijn samples terugsturen?
    Nee, het is niet mogelijk om samples terug te sturen.

FAQ - Order

  • Kan ik een betere prijs krijgen?
    De prijzen zoals weergegeven op de website zijn leidend. Wanneer je een bestelling plaatst die de hoogste staffelkorting overschrijdt, kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling voor een offerte op maat.
  • Hoe kan ik zien of het artikel op voorraad is?
    De voorraad van een artikel vind je op de productpagina van het artikel. Een Groene stip geeft aan dat het artikel op voorraad is, een Oranje stip geeft aan dat het artikel tijdelijk niet op voorraad is maar later weer op voorraad komt en een Rode stip geeft aan dat het artikel niet op voorraad is en op dit moment niet besteld kan worden.
  • Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
    De minimale bestelhoeveelheid verschilt per product. Je kunt een filter instellen op de productcategorie/overzichtspagina's of de minimale bestelhoeveelheid zien op de individuele productpagina('s). Het is niet mogelijk om onder de minimale bestelhoeveelheid te bestellen.
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    IGO biedt verschillende betaalmogelijkheden aan. Naast achteraf betalen, wat alleen beschikbaar is voor zakelijke klanten, heb je de mogelijkheid om te betalen met Credit card, Bancontact en Paypal.
  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?
    In het algemeen accepteren we geen retourzendingen die niet vooraf bij ons zijn aangemeld. Neem daarom eerst contact op met onze verkoopafdeling voordat je een pakket aan ons retour stuurt. We doen ons uiterste best om samen tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Let wel op dat samples niet teruggestuurd kunnen worden.

FAQ - Bedrukking

  • Welke bedrukking raden jullie aan?
    De opdruk die wordt aanbevolen hangt af van het type product, jouw logo en de gelegenheid waarvoor je het product nodig hebt. Daarom is het niet mogelijk om voor iedereen dezelfde opdruk aan te bevelen. Heb je een persoonlijk advies nodig over de bedrukking van jouw artikelen, neem dan contact op met onze verkoopafdeling via [email protected].
  • Welke opdrukmethodes kan ik kiezen?
    Op elke productpagina heb je de mogelijkheid om de opdrukmethoden te selecteren die beschikbaar zijn op het artikel. Bepaalde opdrukmethoden kunnen alleen op specifieke locaties worden geselecteerd. Houd hier rekening mee tijdens het bestelproces.
  • Hoe kan ik het verschil zien tussen twee opdrukmethoden?
    Nadat je een opdruklocatie hebt geselecteerd, kun je op de oranje regel 'meer informatie' klikken om een gedetailleerde uitleg te krijgen van elke opdrukmethode die op het artikel beschikbaar is. Deze informatie kan je helpen om de verschillen tussen elke opdruktechniek te identificeren.
    Na het selecteren van een opdruklocatie kun je op de oranje
    regel 'meer informatie' klikken om een gedetailleerde uitleg te krijgen van alle opdrukmethoden die op het artikel beschikbaar zijn. Deze informatie kan helpen om de verschillen tussen de opdrukmethoden te herkennen.
  • Kunnen jullie mijn logo in een andere kleur printen?
    Wij kunnen jouw logo in vrijwel elke kleur printen. Het enige wat je moet doen, is ons een Ai- of PhotoShop-bestand van jouw logo aanleveren. Met deze bestandstypen kunnen we garanderen dat het veranderen van de kleur precies gaat zoals gevraagd.
  • Wat is de maximale bedrukkingsgrootte?
    De maximale bedrukkingsgrootte verschilt per artikel en per opdrukmethode. Dit komt doordat de drukmachines een maximaal oppervlak hebben wat bedrukt kan worden. Bij het selecteren van een opdruk op de website wordt de maximale bedrukkingsgrootte in millimeters aangegeven.

FAQ - Offertes

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen?
    Je kan een offerte aanvragen van één of meerdere artikelen door naar het specifieke product te gaan en dit te configureren zoals je het wil hebben. Vervolgens klik je op de knop "offerte aanvragen" en wordt het product toegevoegd aan jouw offerteoverzicht. In de volgende stap kun je jouw gegevens invullen en de offerteaanvraag versturen.
    Het is ook mogelijk om een offerte aan te vragen via onze verkoopafdeling. Je kan contact opnemen met onze verkoopafdeling via [email protected].

FAQ - Overige

  • Kan ik een catalogus aanvragen?
    Je kunt een (digitale) catalogus aanvragen door het formulier op deze pagina in te vullen.
  • Wat zijn PMS-kleuren?
    De afkorting PMS staat voor Pantone Matching System en is een universeel kleurenpalet dat bestaat uit 1500 voorgemengde kleuren. Deze kleuren hebben allemaal een unieke PMS kleurcode. Doordat het een vast kleurenpalet is, heb je altijd zekerheid over de juiste kleur.

    Je kunt de PMS-kleur bepalen met behulp van een kleurenwaaier, bijvoorbeeld de online kleurenwaaier die Pantone beschikbaar heeft gesteld. Als je geen PMS-kleur kunt vinden die bij jouw logo past, kun je ook een online converter proberen. Deze converters geven je aanbevelingen voor een PMS-kleur op basis van de invoer van een HEX- of CMYK-kleur.
  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
    Je order wordt met de grootste zorg behandeld. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het eindresultaat, neem dan contact met ons op via [email protected] of 011 559 009. In overleg wordt gezocht naar een passende oplossing. Want als jij niet tevreden bent, dan zijn wij het ook niet! We doen daarom altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat alles naar wens is. Lees voor meer informatie onze Algemene Verkoopvoorwaarden.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag.

011 559 009
Ma-Vr 08.30 - 16.30

  • L evering op tijd en perfect . Ik heb wel moeite gehad om in contact te komen met de belgisch verantwoordelijk . Pierre Deren
    12 Oct 2024
  • Snel, goede communicatie en kwalitatief product! GO IBSO De Horizon
    11 Oct 2024
  • gemakkelijk gebruik van de site, indien niet duidelijk kan je dadelijk telefoneren. Steeds vriendelijke en efficiente dames aan de lijn gekregen! Wat een gepersonaliseerde en vriendelijke service! TOP OOOHBXL
    11 Oct 2024
  • Prima kwaliteit, communicatie verliep iets stroever. Tevreden met de producten! Karolien
    08 Oct 2024
  • goede service. Snelle opvolging Boontje voor Jou
    26 Sep 2024
Klantwaardering: 4.4 - 3.198 beoordelingen

Informatie over cookies

IGO Promo maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om jou een persoonlijke winkelervaring te geven. De standaard cookies zorgen ervoor dat jij een goede ervaring hebt op onze website.

Jij kunt kiezen om persoonlijke cookies te accepteren of te weigeren. Door deze te accepteren kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag volgen en gepersonaliseerde content laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Ik ga akkoord